Thursday, January 22, 2009

=D


perangai2 hudus yang sering dilakukan terhadap boifren saya::




1.bila tyme telepon..terutama bila call tdk dijwb..saya akn mula panas hati.dlam kepala sempat bermonolog..dia angkat je ni,siap la ni..memang kena semburnye la...tp disebabkan menunggu terlalu lama,saya xjadi nk marah sbb dgr soghe dia yg bru bgn tdo~~**kdg2 lyn mrh je..ngee




2.selalu mtk yg bkn2..bnda plg bru saya mintak ialah jam tgn jenama guess..ori bkn yg made in papua!**tp sbnrnye saya acah2 je 2..naseb baik dpt la btol2 kan..kuangkuangkuang..




3.tyme dia drive,saya akan pusing ke kanan dan cuba memerhatikannya tanpa berkelip..selepas agak lama..dia mula memberi respons dgn tersenyum tp tetap x pndg saya sbb tgh fokus ni + bawak anak dara org la katakan..




4.bila bergayut mlm2,saya suka tanya soalan2 yang mengkantoikan..cthnye~"abg x pnh nakal kan?tp kalau mi2 bg one day supaya abg dpt test saham nk x?pegi la tmn tasik ke mana2 ke."dia : "ala,nk test saham dlm kem ni pon boleh"hah..kan..kantoi 2.mknanye dh penah test la 2..




5.slalu nk memulakan conversation yg berbaur gosip..bek member2 dia ke..member2 saya ke..sape2 la yg menarik utk dibicarakan..**dr bergosip lbh bek anda pergi bunuh org 2..dosa nye sama je~~

n byk lg sbnrnya tp kalau share sumer x aci la~~lalala










No comments: