Saturday, January 24, 2009

im feeling blue~

lately rasa dh x sbr2 nk pulang ke malaysia..
weee~~
tp b4 blik ada bnda yg x settle lg.antaranye exam yg tggl lg 4 subjek nk dihabiskan..
huhu..cuti raya cina ni memg kena pulun abis la tuk osteo n kardiovaskular..**kalau x,mampus gue..ngee
dh plan sikit2 nk bwk bllik souvenir ape kt owg msia..
huhu..as elaun pon x msk lg + negara msia ikut sama mengalami kegawatan ekonomi..aku x expect pon elaun akan cecah smpai 9 juta..ok..rupiah yerk..
ramai jgk yg msk list ni..

smpai msia plan nk melawat ayah angkat yg sedang sakit..
urm..ingtkn dh elok dh after wat chemo sessions ari2..dgr cter..ayah sakit blik..sian ayah..dh la kurus je..makin kurus la dia..
n chiqah..new member dlm fam 2..hehe
x sabar nk tgk comel ke x anak akak ct n abg man ni..dgr cter menurun perangai nenek dia..brutal sket..lmbt angkat je ngamux..hahaha
kechik2 dh pndai rebel..mentang2 la sumer owg syg dia..
auntie yeq..auntie pah..umm..auntie echah xtaw la pe cter as start dia majuk ngan aku ari2,ak dh x kontak ngan dia..sowi echah..ari2 aku bru start exam..xsmpt nk pujuk..n nk pujuk skunk dh rasa basi je..beside dat,jgn la emo2.kang sumer kwn lari bru sdr ..hati org pon kta kena jga jgk..

sany..ye..hopefully sgt leh jumpa nnti..mi2 windu giler babas kat abg..sian abg..owg len kapel leh kuar dating ujung2 mggu..abg duk je dlm kem men takraw ngan member2..

fam aku..as mak,abah n faiz dh moved ke kedai n x duk kt umah lama lg..aku nk tgk cmner abah decorate kedai 2 tuk wat kitorg sumer rasa "feel like home"...faiz..adik plg bongsu..hahha..dlm phone bkn men eksyen x nk ckp ngan aku yerk..padahal mak kata dia ari2 tya bila kakak nk blik..urm..kitorg 3 org adik bradik memang perangai sama..masing2 xreti nk express perasaan msg2..kt blkg bru nk ckp..bila jmpa masing2 eksyen..turun perangai sapa la 2..

tuk wat aku rasa tenteram bila ada kt msia nnti better aku p studi dr duk membebel x tntu pasai ni..at least,xde la duk risau sgt cmner la result 1 sem kitorg as student u ni..mtk2 result bek jpa nekkan elaun wlaupon ade kegawatan skunk ni..haha..berangan lg~~

2 comments:

tmah said...

mimi!!! bilo mok kelik???

tmah said...

*nok kelik
haha