Saturday, March 21, 2009


apabila anda mulai membaca ini..ye!anda sedang memasuki fasa mumbling n bubbling...
anda sanggup?ye.sila teruskan..


fasa panas..

1st skali saya nk bagitau anda semua ,yg tuan umah saya ini indonesian dan dia sangat hampeh.bukan sumer indonesian hampeh tp most them memang hampeh.masuk negara owg pon leh wat mcm negara sndiri inikn pulak negara sendiri.no wonder indonesia x maju2.tuan umah saya hampeh sebab selama beberapa hari kami tidak dpt mengon9 gara2 kami xbyr duit intenet sedangkan waktu cuti ari2,duit sewa dia dh amik full.padahal elektrik n air langsung x pakai.sikit pon dia x mow consider..tmbh panas lg line internet kt cni mcm kasa dawai.selalu kluar masuk sbbnye 1 line dipkai hampir 30 org..kami x bodow ye che tuan umah!


fasa xwape panas

sgt penat dgn new sem ni.everyday,kelas almost full dari 7.40 am smpai 2.00 pm.bila mlm,pukul 9.30 dah start ngantuk.studi ke pon tah kemana.


fasa mendung

ada beberapa perkara telah meruntun jiwa saya.adakah saya ini kelihatan sangat teruk di mata anda?atau kalian yang sebenarnya teruk?xsampai seminggu tp perbezaan 2 tersangat ketara.tp xmengapa.saya lebih rela menjadi biasa dari saya menyusahkan hidup anda.


fasa gumbira

saya dapat meluahkn perasaan saya.saya sedang merancang idup yg lebih baik dr sebelumnya.dan kini saya sedang melakukannya.

No comments: