Wednesday, May 6, 2009

hp saya..sob..sob..=)

NOKIA 3230

-1st kuar thn 2004

-merupakan sebuah smart phone wlpon kamera dia 1.3mp jerk

-1 of the 1st hp yg ade push 2 talk wlpon aku x penah guna fungsi 2

teringt zaman mula2 pkai hp ni..

byk tol jasa nyer..hp ni aku beli ngan harga rm650..masa 2 thn 2006..

aku beli ngan duit sendirik lg..duit scholar jpa yg sepatutnye aku pkai smpai ujg thn..

tp sbb hp sabun aku kena curik oleh pickpocket tyme shopping kt mid..aku tekad gak nk beli phone bru..xserik pkai hp mahal..

wlupon tyme 2 hp canggih berleluasa pengeluarannya,aku plg syg hp ni sbb bg aku hp ni sgt praktikal n dia de semuanye except 3G.. radio, mp3, bluetooth, infrared, camera, videocamera..sumer 2 dh ckp bg aku..

ngan hp ni jgk la byk aku rakam kenangan aku ngan setiap org..ngan sany..shi gangs..family..

bila hp ni rosak wktu aku mula smpai indonesia..aku jd x tentu arah jap..sbb dah x leh mms..amik2 pic..dgr lagu..n plh x best bila org call..dh xde dh lagu cool kedengaran..

plg down..bdk2 kt cni pkai hp lg canggih dr bdk2 kt msia..plg byk tahun ni diorg pkai nokia executive 2..kira express music 2 dh jd hp wat call driver jerk..

setelah hampir sethn hp ni aku simpan dlm almari kt bilik (lcd rosak beb!)..tetiba semlm rasa nk try bkk hp ni..

mane nk taw..kot2 leh tgk pic2 lama kt dlm dia..

n bila je bkk,x semena-mena aku leh baca tulisan NOKIA..n then aku nmpk 2 tangan ngah connected..aisshh..mane leh nmpk sumer2 ni if LCD rosak kan..

ngeh3..keajaiban berlaku..HP 2 idup ngan LCD nyer xde masalah + bateri pon x kong..hahahaha..

wlpon aku taw LCD 2 xkn thn lama..maybe arini je ok..tp aku dh start berbunga2 dh..wlpon hp ni dh ilang bluetooth ( sbb org kedai yg repair hp ni curik la!) aku tetap syg hp ni..=)


No comments: