Wednesday, May 13, 2009

lega~~

walaupon ada 1 paper lagi sabtu ni...
tapi aku tetap nak isytiharkan yang aku sudey.....
MERDEKA~~
YEAAAHH!!!
hehhee..
paper mikrob td memang dr yg len..
paper ni je yg wat aku byk masa terluang smpai aku dh x sabar2 nk tggu announcement yg masa dh tamat..sumer letak alat tulis..keh3
hahhaha
sebabnyer..aku cume amik masa yg singkat je untuk men tembak2..
dengan perot yg lapor dr pg td..xsabar sunggoh nk blah dr exam hall..
byk btol gelagat tyme exam kali ni..
ada yg bleh g jenjalan nek beca lg wlpon sok de paper yg susah nk mati..
ada yg pegi exam hall bwk pen je..notes tggl kt bilik dah..yg ni yakin sungoh ni..
ada yg muka yakin..tya pe sumer leh jwb..
ada yg ngah kalut belek nota semlm..yg ni aku..hehe
ada yg muka redha jer tyme masuk hall n tmbh2 bila dh kuar hall..hahaha
so..dlm byk2 muka..kita tggu n tgk jer..muka yg mcmnaer yg dpt result plg gempak..=)
so..gudluck 2 kengkawan tuk last paper..Filsafat Moral..
saya nk pegi jenjalan dah..daa~~

No comments: