Friday, June 19, 2009

omong2 kosong 2

sonot tgk owg berjln sana sni..
duduk dekat2..
ade je depan mata..
xyah nk risau lebey2 yg dia tgh watpe..
mkn minum..sakit sihat..sume leh tlg jaga..
kalau de terpesong sket2..senang nk hidu..
cegah awal2 ni senang sket..
tapi kalau aku..xde la cegah2 ni..tinggal je.ganti baru..
bkn yakin sgt dpt yg lagi baik..tp dari dok tahan sakit kan..
baik buang teros je deria sakit 2..
sonot lagi dgr owg canang sana sni..
bawak keta..brg mahal2 kt badan..
xsempat tya lg..
"dia la yg kasi"..
aii..bertuah naseb badan..
aku tak merasa mana la..
dh memang pilihan ati ngan owg sederhana..
sederhana sana..sederhana sni..
harap sederhana xbawak byk masalah..
lagipon..belom ikat apa2 lagi..
nak lebey2 kang..ada yg marah..
xde hak lagi la..
belom masa nk pikul tanggungjawab..
tapi kalau x dari dia..
siapa lagi..
xkan nk pasang dua tiga..
aku bkn jenis mcm 2..
bukan kita saja yg xmau diperbodohkan...
makanya..
jgn bodohkan yg lain juga..=)
p/s: utk entry yg lepas.di sini,saya xkn mintak maaf
bg anda yg terasa sebab saya betol x maksudkan anda.
ada yg menegur bukan bermaksud mau menjatuhkan.fikir-fikirkan lah..


No comments: