Wednesday, July 1, 2009

nak balik!
nak balik!
nak balik!
.
2 patah ni je la ari2 duk berlegar dlm kepala aku..
.
tyme boleh balik..aku xde la se'homesick' cenggini..
bila tyme xleh nk balik..mengada-ada lak rasa homesick nih..
.
paling sedih..mula2 ngat de yg nk sponsor tiket balik.
sekali kena cancel..
nak nangis xmacho ar..
xnangis kang..memang aku sedey..
wuhuuu~
.
kalau sape2 yg tggal lama kt Indonesia ni mesti taw nye la..
betapa cerewet nye nak kluar dr negara ni..
kena bayar itulah.inilah.
naseb baik student lagik..
2 pon bukan free 100%..
cuma dapat diskon jer..
apa daa..ngan student yg sengkek pon nk pow ker?
.
kunun2 semlm..nk menagih simpati..
wlapon dh byk loan aku dpt..
kot2 semlm dpt lg loan tuk aku balik..
sekali dpt ayat mengecewakan daa..
.
xpe2..ape la sgt rasa homesick saya ni..
kalau nak dibandingkan ase gembira dia nk make up kereta..
ye ker?
hahahha..sentap la pulak ye..hik3
.
msti mak kt umah sdey..
wlpon suara mak cool je..
ye la..anak owg senang je nk balik..
xde susah pikir mana nk cr ongkos..
.
aishhh..
gini le jadinye..
terover sudey....mcm tulis diary plak..
kt blog kita tulis sket2 sudey..
diary?tulis ape saja..
tapi..aku ni ada diary ker???hikss~

p/s:penat le ngan owg cni.asal malaysia jer manohara.
ape barang pompuan 2..

No comments: