Wednesday, August 19, 2009

babi pon selsema ke?2 la..idung xreti nak katup..

minggu lepas mak batuk..
sampai today pon ada lagi batuk2..

sedang best duk lentok layan tidoq..
dgr abah duk batuk2 kt dalam bilik mandi..

mak..jam pukui brapa?
pukui 10..
awai lagi..
sambung tidoq~

kak! kak!
bangun.akademi polis mula dah 2..

bangun tgk hp..15 minit lagi..
apa la adik aku nih..
wat terkejut ja..

aikk?bila masa lak aku selsema ni?
2 org budak sekolah kebangsaan Kok lanas positif H1N1..
sekolah tutup smpai 30hb..smbung 31hb sebab cuti merdeka..
adik aku bkn men syok sebab leh pegi cc tiap2 mlm..
yg kopak nye driver yg bawak la..

kalau saya xda esok lusa..
kawan2.musuh2.sila lah maafkan saya.
list2 hutang saya ada kt dlm dompet saya.
bagi la kat mak bapak saya.biar mereka yg tlg settlekan..
sekian...

No comments: