Monday, October 5, 2009

(-.-)

ada sorang clan tegur..
"mimi knaper?2-3 hari ni mcam marah jer.kat blog pon"
lebey kurang macam 2 la bunyi nyer..aku pon dh tak ingat sangat..


sejak balik ke jakarta ni hati tak sesenang di Malaysia
nak kata kat malaysia aku hari2 kuar jumpa buah hati.
tak jugak.balik sebulan hari 2 pon,3hari je jumpa.
raya baru ni pon sehari jugak.


ni semua gara2 dah start kelas.
masalah kewangan.
masalah menyampah duduk cini..owps~
masalah asyik jumpa orang cakap gebang.
tapi bukan sembang kencang ek..

aku suka bebenor blog abg pidomat 2..
senyap2 jer aku follow dia..
xmau jadi follower rasmi..
banyak sangat dah followernyer.
kang makin kencang lak sembang dia.


jakarta dalam minggu ni asyik hujan.
walaupon itu rezeki Tuhan tapi rasa susah jugak.
selama ni jarang hujan.
panas terik jer memanjang.
dah jadi tak biasa pulak bila asyik dok hujan.
nak gerak pegi mandi pon segan.
duduk terbongkan kat tilam.
laptop dah sah2 24 jam atas riba..
nama pon komputer riba.mana lagi dia nak duduk.


sebut pasal orang suka gebang nih.
lantak ler orang nak kata aku jeles ke apa
tapi telinga den dah menyampah bonar dah ni
udah2 ler..

No comments: