Wednesday, October 14, 2009

L-D-R..Light Dependent Resistor?

semalam called mr.bie.dalam called aku mintak blackberry.patot ke?
dia cuma gelak.patot ke?
aku paksa2 jugak kata nak!patot ke?
tak lama talian terputus.kredit habis.patot ke?

no.1 -PAToT
NO.2 - PATOT
NO.3 - PATOT
NO.4 - TAK PATOT

aishhh...ini nama Long-Distance Relationship..
telefon kejap2..
jumpa sekali setahun..naseb baik jadi 2x.
untung sabut tenggelam batu(sape rasa nk betulkan peribahasa ni dipersilakan )..dpt berwebcam..tgk muka.tgk muka bergerak2.bdn bergerak2.kadang2 senyum.angkat tangan.lambai lambai..

dah almost 3thn..
ada yg kagum..
ada yg mulut cilanat . . ."oww~tggu jer.belom lagi tu.."
patotnye mendoakan lagi..oh ini.sangat tak patot.tak patot.

my 1st L-D-R didnt work out..
kenal tru fren..
almost 24-7 bertext message..(tolak makan,minum,tido,mandi,pakai baju & etc)
selepas 5-6 bulan si laknat itu sudah bikin aku panas punggung kat sni..
2x kali tersilap hantar mesej yg dah sah-sah bukan untuk aku.
tak mau cari sengsara.
aku memutuskan rantai perhubungan kami...bwahahhaa~ayat tak leh blah.
ape gelak?sakit dowh..
sampai sekarang dendam.rasa nak send pembunuh upahan.tembak kepala senyap2 dari atas bangunan.
umm..xjadi.takjadi.itu kurang sengsara.
aku nak hantar psiko killer.yes.psiko killer.bajet2 kurang pon cam cter the Saw..
hahahha..
tak de lah.saja aku berhiperbola di situ.
dia pon dh selamat kahwin.ye.dgn perempuan itu.
so sekarang aku terfikir 2 situation :
1) si laknat itu kapel dengan aku dan dia berflirt dengan perempuan itu.
ATAU
2)si laknat itu kapel dengan perempuan itu dan dia berflirt dengan aku.

Kalau waktu mula2 dulu..aku cuma nmpak situation yg pertama.
sekarang aku rasa kami di situation kedua SEBENARNYA.
hahahah..skill takmow kalah..(~.~")

2nd L-D-R is in progressing~~~~
ada seorang "kawan baru" tya apa rahsianye..
aku nk pandai2 tunjuk terer bab2 ni - tak patot
ramai lagi yg lebih lama.kami masih lagi in progress
aku tak mow jawab pape kat dia - pon tak patot jugak..
org mintak tolong.takkan tak mau pulak..sikit pon jadi lah~

kami sama-sama work it out.
kami sama-sama ingat pada komitmen.
kami sama-sama harus yakin dan percaya..(walaupon kadang2 goyah jugak..=b)
dan kami berdoa.

oh.menulis entry ini sangat mengingatkan aku pada dia.
dan bila itu berlaku.perut ku mula berasa lapar.
bila berasa lapar aku otomatis mula menyelongkar box makanan dari malaysia.
yang ada cuma megi Indon(kata box mknan msia?lolx~),biskut munchy's dan nestum nestle 3 in 1 with honey.

nestum pon nestum la Labu~chow

No comments: