Saturday, October 31, 2009

luahan buku ati..

12.06 am dia telepon.sebab janji nak telepon td.dia kata,mau keluar makan kejap.lepak2.after balik nk smbung kerja.nanti dia telepon balik.after abis makan2.saya okey.

.....

2.27 am dia telepon.sebab dah janji nak telepon tadi.dia cuma nak bgtau nak rest dan tido sekejap.penat nk kena bangun kejap lg.nak smbung kerja.saya okey.saya okey sangatttttt.

2 jam lebey saya tunggu.tanpa buat apa-apa. dia tak tanya macamana hari saya hari ini.
saya paham dia sebuk.dia banyak kerja.dia penat.dia stress.maka,saya cuba jadi teman yang baik.terima segalanya.

itulah saya.teman yang baik.............

hidup saya sangat membosankan dan suram sehingga tiada siapa pon mau tau..


p/s 1: selasa mid-sem exam mula.anyone nak wish gudluck?do well?pray hard?care bout kesihatan?

p/s 2: saya nak pegi tengok kartun halloween menari lagi la dkt homepage yahoo.sebab cuma itu yang buat saya terhibur malam ini..=)

1 comment:

chentanuriz said...

huhu..nurul paham sgt2 pe yg mimi rase.
nurul pun penah rase...
walaupun luaran ok tp still b'buku dalam hati.
1 je cara,mimi wat xtau je,ignore kan sume 2.
bile kite dah kurang nk amek tau psl die,nnti die plak yg beria nk tau psl kite.
cam nurul skrg...hehe~