Friday, November 6, 2009

CHOR PERGI BERJUANG LAGI

mulai esok abg chor dah gerak ke pulau.
kalau minggu lepas dia masuk hutan,n naseb cukup baik walaupon dalam hutan.
signal hp still ada walaupon cuma 3 bar.
esok?lusa?dan hari2 mendatang belom tentu ada signal.
kalau minggu lepas,sayA beralah call dia seminggu sebab saya paham tak ada kedai top up kat dalam hutan.
tapi ini pulau!pulau batu yang tak ADA darat pon nak mendarat kecuali jeti yang terus sambung dengan batu2 yg kena panjat tangga yg banyak untuk naik ke pengkalan di atas.
kerja abg chor di pulau adalah membaiki generator di pulau yg gaya-gaya sama besar dengan pencawang elektrik yg kita tengok kat kawasan perumahan.
tak ada kren atau lori penunda.cuma pakai heli.
satu bulan!
macamana saya nak survive?
kegembiraan exam week tamat & kemasukkan allowance jpa mungkin tiada maknanya bagi saya nanti.
ikut la org kata saya poyo.mengada.sebulan jerk pon.
tapi sebulan itu lama TAU!
pulau 2 dah la ada ikan besar sama saiz manusia.
macamana abg chor saya nak hidup dan pulang dengan selamat..
wuhoooo~~~~~
melolong panjang saya........

p/s : harap2 coverage celcom sampai ke sana..crossfinger..(X__X)

No comments: