Monday, November 9, 2009

PETANG YANG INDAH..=D

still ingat MAKCIK BATAK yg aku cerita dalam entry lepas?

aku nak mulakan post ni dengan gelak syaiton..
muahahhahahahhahahahahhahahaah!!!!!

aku bangun dari tido petang tadi pukul 5 gara-gara takde api nak sembahyang asar..

beranda ke toilet memang direct nampak rumah makcik batak garang tak hingat dunia 2..
on the way nak masuk toilet,nmpk pokok rambutan kami bergoyang2.
wahh..dah lama aku tunggu saat-saat ni..
siap berbuluh-buluh lagi..

"yanaaaaaaaa!!!!!!!"aku jerit dari atas..
"yanaaaaaaaaaaaaaa..cepatttt!!"
bukan setakat yana yg naik.
syazu & mas pon join naik sekali.

"cuba tengok makcik batak 2"
"dia amik buah rambutan kita arr"

selepas beberapa ketika memerah fikiran macamana nak kenakan makcik batak ni balik.
ini la satu-satunya peluang yg ada..

HARHARHAR!

dengan selamba kami bertenggek kat beranda rumah mengadap betol2 tempat makcik batak 2 kait buah..
elok je kami bertenggek.dia pon elok je turun dari tangga buluh dia 2..

"ambil buah ya buk~~"..abis lembut aku menegur..

"oh.ya.ya.sudah biasa.." sambil dia gelak ala2 nak cover malu..

"oh~amik la bu'.masih banyak ni.di atas-atas ini banyak yg merah-merah.."
(padahal terang2 yg belah atas ni semua hijau pucuk lagi buahnya..)

MELOMPAT SAKAN AKU!
KAHKAHKAHKAH!
HILANG SEMUA SAKIT HATI YG HARI 2.
PUAS HATI!


p/s : 4th fact~aku seorang pendendam..=b

No comments: