Wednesday, November 11, 2009

POST YG TANPA TAJUK..ni bkn tajuk ke..(^_^")

sejak ada exam ni.aku cukup seronot tulis blog.
ada saja benda yg aku post.
tak ada benda pon aku nk post jgk.
mcm sekarang.
dalam masa 4 jam 15 minit dari sekarang,aku ada paper Oral Biology yg nak dijawab.
bajet mcm dh abis studi la nih.leh bukak blog tulis benda merapu.
padahal sebaliknya.

paper2 kat moestopo ni selalu nya amik masa dalam 30 minit saja.naseb tak baik.diowg cut lagi bagi jadi 15-20 minit ( mcm paper biochem baru2 ni).
so,dalam masa lebey kurang 5 jam dari sekarang.apa yg jadi pada aku dan kawan2.

5 jam dari sekarang,kami mungkin muka monyok sebab paper OB sgt susah atau sangat gembira sebab soalan2 Ob amik dari paper past year.(niat nk studi paper past year elok abis tulis post nih).Muka mungkin juga monyok sebab cek2 duit kat atm n scholar belom pon masuk (almost 3 weeks dh lambat) ataupon muka dh berseri2 sebab esok tinggal paper Psikologi Komunikasi je n duit pon dh masuk.dh terbyg2 bahu-bahu jatuh gara2 membawa beg shopping..(2 la.dpt scholar shopping.duit tak cukup bising sama jpa..hehh~~)


p/s : 5th fact - buah feveret adalah nenas.boleh habiskan sebijik buah nenas sorang2..
nenas cicah kicap best..=b

No comments: