Wednesday, November 25, 2009

SHR semua..

cuma ada dua sebab kenapa aku letak tanda 'busy ' di status Yahoo Messenger..

sebab no.1 - sebab aku nak mengon9 atau menonton DVD dgn tenang tanpa sebarang gangguan dari org yang nak bersembang.


sebab ke-2 - dengan tanda busy orang akan konpius,samada aku ada didpn lappie atau tidak,bila mana buzz atau message2 mereka tidak dibalas..kalau tak letak tanda sempang busy,nmpk sgt aku available sebab tak idle.taktik kotor aku..

next story..

JUmaat ni Hari Raya haji..tak pergi naik haji pon . Korban..tak ada buat korban pape jugak.. ye.SElamat Hari Raya Aidiladha semua..(sebut pasal aidil,bila TB3 nk upload episode 26 Nurkasih huh?)

2 tahun berturut-turut sambut Hari raya Aidiladha di jakarta.
xda ape yg best kecuali ada acara lapah2 lembu di kedutaan.itu pon kalau turun ke sana.
tahun lepas,kami sambut dengan biskut kering di rumah & pergi berjalan ke rumah budak2 malaysia lain.
tahun ni?
belom nampak lagi apa yg bakal berlaku.

Kalau raya puasa,semua nmpk ghairah nk raya,tapi kenapa raya aidiladha biasa2 saja?
sedangkan raya ni patutnya bawak erti besar kat kita..
(aku tak cerita la pasal apa penting sgt kt cni,kang lari fakta..biar aku & Tuhan saja tau apa yg aku paham dgn raya ni..)


Raya aidiladha di kelantan mungkin agak meriah.semua orang berebut2 nak buat korban pasai lembu kat sana murah2 berbanding negeri2 lain.
tapi yang pelik zaman sekarang,orang kaya pon kadang2 dapat sedekah daging lembu.
bukan patot pada fakir miskin ke?
mungkin dah susah agaknya nak cari orang yang betul2 miskin hari ni..

p/s : distracted betol la dgn si anai-anai (yana kata bukan anai-anai..) ni..jatuh terlentang.bila owang tlg balikkan.dia nk terlentang jgk..aku penyet kang..naya jer..

No comments: