Thursday, January 21, 2010

besday cik snowy

praktikum patologi anat siang tadi boleh ibaratkan pelamin angan ku musnah.selalu pergi kelas seiring jer dengan doktor-doktor.hari ni sikit punya awal.siap beriya-iya lagi nak masuk exam awal.sebab rasa dah baca semua dah.tak ada apa yang orang tanya saya tak boleh jawab.tapi ye la.pelamin anganku musnah.saya nak cakap macam ni jugak!EXAM SIANG TADI CAM GAMPANG SUSAH!fuihh~lega..



esok 22hb januari 2010.
budak rumah saya punya birthday.yang ke-22.wah.cantik.cantik.22 hb.umor 22.owh .kenapa masa birthday saya yg ke-16 tahun tak perasaan pon connection secantik ini?kan dah melepas!damn.

yeay!saya dah beli tiket flight bulan september.murah2.99hinggit saja.murah giler kan?muahaha.nasib baik ada adik yang ada maybank2U.tapi yang lagi penting.nasib baik ada adik yang banyak duit.muahahha.siyes.duduk free.makan free.baju issue(cmni ke eja?).kasut issue.sepender pon issue..dapat elaun lagik.saya pon nak masuk askar kalau cenggitu.aishh~

exam teori start 25hb.arini dh 22hb.ye la.ye la.g studi ar nih.

p/s: heppi besdei snowy..=DDDDD

2 comments:

onniye*occuke said...

mok, aku ingtkn hrga tket tu, 2.99..hahahaha...klu gtu, aku pon nk gi sane..haha

momoc said...

haha..ala.rm99 pon boleh kira murah la 2..