Sunday, January 31, 2010

YES GIRL

I have enjoyed life a lot more by saying yes than by saying no.

dah kira berapa banyak kamu cakap NO atau taknak atau eii..tak suka la..atau aku tak berani la dalam hidup kamu?

tahukah kamu?manusia boleh hidup seratus tahun tanpa betul-betul hidup.paham tak?paham tak?paham takkkkkkk?okay dah paham.tapi nak terang jugak.lebih baik hidup seminit tapi bermakna dari hidup seratus tahun tanpa ada makna.

banyak perkara saya nak buat dalam dunia.tapi selalu saja muncul alasan2 munasabah yg mematikan semua pergerakan.contoh kat sini.saya nak hias bilik saya ala-ala english style.tapi tiba2 saya rasa,ala 5 tahun saja duduk sini.buat apa nak decorate bilik bagai nk rak.satu lagi,saya kan student.baik duit 2 guna buat hidup di sini.macam 2 la kira2nye.

sampai bila saya nk berhenti cakap no dan mula cuba buat segalanya.

p/s: waktu saya dah berumur 35 tahun keatas,saya nak pergi buat bungee-jumping.

No comments: