Friday, April 30, 2010

Faiz Khan..=p

saya baru abis tengok My Name Is Khan malam tadi.Semangat saya pergi promote dekat Athirah si housemate..
"tirah!!aku beli cd blablabla.."
"mok.aku dah tengok kt panggung aritu.."
"o ye?huhu.....(~_~")......"

kira saya je la lambat tengok cter nih..haha

Persamaan Faiz Nur Misuari & Rizvan Khan :

1. mereka Autisme
2. mereka memang bermasalah dgn kontak mata.Rizvan tak boleh nak tatap mata org.Faiz tak boleh fokus
    tengok mata orang dan beri perhatian.
3 .mereka berbakat
4. IQ mereka tinggi..
5 .mereka tak reti nak duduk diam dan tergedik2 ke sana kemari

Perbezaan Faiz Nur Misuari & Rizvan Khan

1. Khan takot warna kuning.Faiz tak pernah takot pada mana2 warna.
2. Khan takot environment baru.Faiz jadi lagi hype bila pergi tempat baru.
3. Khan jadi cuak bila bunyi bising,Faiz siap pergi sound lagi kalau org buat bising.
4. Khan takut bila kena marah,Faiz jarang pernah tau apa itu marah.
5. Khan ada Shregger's Sydrome,Faiz cuma Hyperactive's sydrome.



p/s : satu lagi tertinggal..dua-dua pon suka perempuan cantik..(^_^)

No comments: