Thursday, July 22, 2010

2 days before going home

belum ada lagi manusia mati kebosanan kan?naseb baik,24hb ni da nak gerak balik malaysia.kalau tak ada jugak yg pecah rekod tu rasanya.

mak call after Isyak tadi.cun-cun time nak makan.

"abah ang kena jadi pengerusi majlis belia blablabla Sabtu nih!"

"dia duk tengah buat taip text ucapan kt komputer"

.
.
.
pecah perut saya gelak.

abah yg saya kenal,seorang yang nervous bila bercakap dengan orang ramai.tambah-tambah kalau bab-bab formal.
abah yg saya kenal,lagi suka cabut lari masuk rumah dan biar mak yg handle urusniaga bila ada customer datang.
abah yg saya kenal,nampak peramah tapi sebenarnya lagi banyak senyum bila orang bersembang.


saya tanya mak,boleh ke abah bagi ucapan?

"ntah lah.takpe.malam kang abah kata nak practise cakap depan mak"


bhahahaha..

talian terputus setengah minit kemudian..

No comments: