Tuesday, August 24, 2010

itu dia hincik boifren

kalau ikut Mohor Besar Bukan Raja-Raja,Tuanku palsu Hincik Sany Shaharuddin,esok genap 3 tahun 8 bulan kami together-gether.

dalam 3 tahun..

encik boifren bukan seorang yg kreatif beromantik.buktinya,kalau dia bagi kad birthday .kecuali ayat-ayat yg memang dh tercetak dalam kad,yg ada ada cuma tandatangan encik boifren saja dekat hujung kad.
masa mula-mula dapat,saya bukan main belek kad tengok kot-kot ada mesej tersembunyi.tapi itula encik boifren.

encik boifren bukan seorang yang kompleks.buktinya,kalau belikan saya apa-apa contohnye sepit rambut,dia akan cekau yg paling simple ada atas rak.padahal dia tau yg gilfren dia ni suka benda vouge-vouge.tapi saya suka sebab simple & plain tu kadang-kadang  boleh nampak classy.

encik boifren tak pandai bodek girlfren sendiri.semua perempuan pon mesti suka bunga.kot mana pon,bila tengok orang lain dapat bunga.mesti hati terusik jgk nk mintak bunga dekat boifren sendiri.tapi tengok la.dah 3 tahun lebih.satu bunga plastik pon belom pernah dapat.encik boifren.encik boifren.tapi saya suka.sebab dia bukan kedekut tapi realistik.bagi bunga bukan boleh buat makan.esok lusa layu jadi bunga kering.rumah saya pulak bukan jenis yg suka ada hiasan-hiasan atas meja nk letak jambangan bunga kering atau bunga hidup.walhal bunga plastik sekali pon.

encik boifren tak suka tabur girlfren sendiri dengan barang-barang.saya selalu duk bercerita.pakwe orang tu beli handbag mahal dekat orang tu.pakwe orang ni selalu belanja orang ni pergi shopping.tapi saya suka.sebab encik boifren ajar saya,nak dapat sesuatu bukan mudah dalam dunia ni.selagi belum tanggungjawab dia,belajar tanggung diri sendiri dulu.

dalam banyak-banyak encik boifren TAK,saya suka encik boifren sebab kasih sayang dia tak pernah kurang.tak pernah marah tak tentu pasal.tak pernah memaki hamun.tak pernah sekali pon melepas marah.
tak kira penat,tak kira tak punya waktu yg cukup,dia sentiasa ada waktu yg berkualiti untuk girlfren dia.

kami pegang prinsip ,komunikasi yg telus dan paham setiap manusia 'need a space'.

sms sikit-sikit.berkepit sikit-sikit.berwebcam sikit-sikit.bergayut sikit-sikit.cemburu sikit-sikit.sometime,LESS IS MORE.aite?

4 bulan dari sekarang akan genap tahun ke-4 kami.


doakan kami sempat naik ke next level ek tahun depan..hehh~

tengah men masak-masak ..



opps.kantoi lak dengan mak 'tertua'
sebenarnya duk men belek-belek jer..ngee~


saja je letak pic ni.trick.
rasa pic dri blkg nmpk ramping.
wakakaka..
pathetic..~_~"



p/s : entry ni xde niat nk offended sesape.cuma dah lama tersadai dekat draft rasa nk publish lak malam ni..=)

No comments: