Sunday, November 7, 2010

U tend to talk 'bout people when U missed them.

Saya,adik beradik memang tak ramai.Saya cuma ada 2 orang adik lelaki.Dan saya anak yang sulung.
Secara lahiriah,kami bertiga tak pernah rasa kami ada persamaan.Hari-hari tengok pon,tak jumpa jugak persamaan tu dekat mana.

Saya seorang yang agak berisi.Sedangkan yang dua lagi,badan cuma ada otot,tulang dan kulit.Yang paling rendah memang toksah cerita la dah memang standard lelaki akan lebih tinggi.Saya berkulit sawo matang,sedangkan adik yang berdua lebih cerah.(yg masuk askar tu dah gelap sbb kena sunburn)

Dalam-dalam tak ada persamaan tu,ada je makhluk aneh yg nampak persamaan kami.Terutama suara,kadang-kadang kawan adik lelaki saya tak boleh bezakan suara kakak Eddi & suara Eddi.Ini belum masuk suara saya yang dikatakan sama dengan mak oleh hincik boifren..aiishh.tak ke bahaya bila suara mak dgn suara anak sama?takkan dengar suara mak pon kau nak sama stim bila dengar suara haku?

Cerita no.2.Waktu adik no.3 tidur dekat kedai,ada sorang customer datang dan tiba-tiba dia naik sheikh.."eh.muka anak makcik sama macam kawan saya,Eddi Nur Misuari",tanpa mengetahui siapa tuan kedai tersebut.

"tu adik dia la tu."...[-_-"]

 Cerita no.3.Ada kawan adik yang add di facebook.dah kemain lama add,baru baru-baru ni,dia komen profile picture saya.Tapi bukan komen apa pon.cuma just nak cakap "Muka sebijik macam Eddi"

erk?

Muka Eddi sama Faiz,saya terima.

Muka Eddi sama Mimi?Susah jugak nak terima tu..~_~"







sama ke?



Yang ni mungkin ada.Sama bongoks..^_<




faiz

si budak nakal..





dan

kaki mengusik..










p/s : TUDM xmau amik budak-budak  jakarta ke?Krakatau pon aktif dah tu..

2 comments:

rain&rainie said...

miss ur family,dekat2 nk raya kan.happy aidiladha*in advanced.=)

momoc said...

selamat hari aidiladhaa..=)