Sunday, March 15, 2009

day 1

yeah..diz gonna be my 1st entry slps sebln ++ lamanye x mengonline..

owg kampung..umah xda tenet~~

nothing much 2 say bout home..but home still sweet as home~~agaga

as my fam dh pndh msk duk kedai,ok la..better than yg aku expect..

jejak je kaki kt airport soekaro-hatta ari2 pon dh wat aku rasa homey~~yeaaa~~
n yg beshnye bila dh smpai msia tyme 2..mr.crab dh tggu..wee~
tq so much dear..sggup susah2 mai dr taiping tuk jmput aku..dh le dpt surat chenta dr pakcik polis ye syg..ahax..

xbyk bnda yg berlaku dlm msa sebln ++ 2 tp tersgt la memorable..

1 day

saya + mr.crab kuar ke mid valley..pakai tshirt starbuck jakarta yg sama ,kami dengan muka bahagia ke mid dgn ktm..yup.saya lg expert nek ktm dr mr.crab even dh lama x naek.mid ada sejarah tersendri..kt cni la our 1st date..23hb dec.2006..lepas 2..saya n mr.crab x penah lg pegi mid..n kira nye ari2 our 2nd tyme la pegi mid..so..saya + mr.crab anggap kali ni..adalah cara kami celebrate our 2nd anniversary even dh lepas sebln lbh dr our anniversary..

on the way blik..ktm sgt padat..sbb tyem 2 owg blik keje n blik skolah..saya skolah dlu nek beskal je..bdk2 skrang nek tren..dlm tren,berdiri dpn saya n mr.crab..ada 2 org bdk cina bru blik skolah n 1 kapel..kapel cina + mat salleh..tgh sesak2,bdk cina 2 tya..pukul brapa ya?huh??saya jwb la..6.30 wlpon jam kt tgn saya tyme 2 kul 5.30..bdk 2 mcm xpuas ati..maybe sbb dia dh nmpk jam 2..actually saya blom tukar waktu indon ke msia..hehehe..then,tba2..kapel td bisik2 + senyum2..aisshh..tba2 je rasa panas..dlm ati..ape pasai hangpa gelak..hampeh ngguh..
saya: abg..asai dorg gelak..gelakkn kita ke..pasal pe..
mr.crab : ye la.kita pkai bju jakarta..
saya : knape lak??
mr.crab : agknye diorg kata-kapel indon ni bajet malaysian lak..
saya : cisss!!
xpe2..

No comments: