Sunday, March 15, 2009

day 2

after almost 1 month melepak kt rumah..teringin nk g jenjalan wlpon duit dlm poket xde..

jln kt kelantan mane best..xde pape..so..kita pegi perak..kita blik kmpung jmpa tok kt bagan serai + kita pegi jenjalan ke rumah mr.crab...tersuke la sgt sbb mak + abah kasik res2 g sna..actually dh lama plan.nk x nk abah memg kena kasiknye le..

bus dr kota bharu ke ipoh amik masa 5jam++..dlm bus duduk sblh sorg mamat..mamat ni sepatah haram x berckp..aku?lg la haram..agagaga..so dlm bus..aku wat hal aku..dia dgn gula2 mentos fruity dia..

msuk je perak..dh rasa semgt blik after muka dh jd toya semcm sbb byk sgt tdo..kt tanah merah lg aku dh start tdo...nmpk byk sgt bendera owg pasang..slalu nye..nmpk bndera byk tyme nk2 pilihanraya n tyem nk smbut merdeka je..ni msti kes politik kt perak..kira bgus jgk la owg perak ni..tnjuk tnda sokongan kt raja dgn pasang bndera negeri..

msuk je ipoh..ujan lebat gler..dh smpai stesen medan gopeng pon ujan x stop2 lg..byg satria biru pon xnmpk lg..aishh..dh le ujan lbt..dia lak x smpai lg..naseb baek le pakcik bus 2 baek kasik pinjam payung..pakai2 payung pon basah kuyup jugoppppppp

almost half hour tggu mr.crab dtg amik..dlm ati ase nk blik je sbb ase cm kedtgan x dihargai..upe2nye mr.crab trapped dlm traffic jammed..tp sy still ase x seronottt sbb dia lmbt..so saya biarkn dia tercari2 saya kt stesen 2 ari2..agaggaa..

No comments: