Sunday, March 15, 2009

day 3

arini..p melwat tok kt bagan serai..sblm smpai sana mr.crab bwk saya pegi taiping..

smapi kt taiping mr.crab bwk pegi carwash dlu..
aktiviti ni memg dh jd bnda wajib bg saya n mr.crab tiap kali kami kluar ber2..

kiranye..dlm byk2 tempat kami pegi date..carwash no.1..
dkt carwash pon leh jmpa mcm2 jenis org..ari2 saya jmpa 2 pasang kapel..tp empat2 pompuan..
saya kata diowg pengkid..mr.crab kata diorg 2 askar..memg style mcm 2..saya..tetap x stuju..diowg pengkid!kat carwash 2 jgk saya jmpa kwn2 mr.crab..
saya : mcm kenal je bang..yg dlm fs kan?
mr.crab : yupp!!
so today saya hepi.mr crab pon hepi..sbb~~
mr.crab:baru diowg taw abg pon ade awek
saya : kiranye abg xde la sorok mi2..

on the way ke bagan serai terseronottt la sgt...bkn sbb pegi dgn mr.crab je tp kaw 2 wat saya rasa sgttt homeyy.. wlpon dh lama sgt x blik perak..stiap ape yg ade kt taiping n bagan serai 2 saya boleh lg ingt..smpai mr.crab yg tggl kt taiping pon kalah bila msuk bab tunjuk jalan..

No comments: