Tuesday, April 21, 2009

legs

saya mengalami sindrom lenguh kaki yang melampau sejak dua menjak ini..
kalau dulu,kaki slalu cramped waktu saya tgh syok punyer tdo..
skrang tidak lagi..
yang muncul adalah sindrom baru..
walaupon cramped waktu tdo itu hanya Tuhan & org2 yg mengalaminye saja yg taw betapa sakitnye..rasanya cramped itu lebih baik dari anda merasa lenguh di kaki berpanjangan..
walaupon saya x melakukan aktiviti2 yg boleh memudaratkan kaki saya seperti berwindow shopping selama berjam2,main ketuk ketampi ker..tp kaki saya tetap nak lenguh tetiba..
kadang2 bila baring dengan posisi yg ideal pon kaki bleh rasa lenguh sgt..
lenguh SANGATTT..sama seperti yg saya sedang lalui saat menulis entry ini..

adakah sebab saya selalu naik tangga untk ke kelas yg berada di tingkt 3?
adakah sebab saya selalu mandi malam lewat?
xkn nk uat gaya cenggini baru kaki saya sihat..(>.<)hee~~


adakah saya mengalami suatu penyakit otot?

teman2 saya yg sedang mengambil medic?apa kata anda cuba mendiagnosa apakah penyakit yg mengalami sindrom seperti saya ini?

wut say u rexy cayam?

p/s:dh le kaki berkuring-kuring..ada nyakit plak..adoii la~

No comments: