Friday, May 22, 2009

flower from the ghost?


saya dah Xmau buat pape daa..
saya nak duduk diam2..
saya nak tunggu diam2..
dan

saya nak terima jer..
xmow wat effort pape dah..
wlpon bkn selamanye..tp yg pasti buat masa sekarang..ini keputusan mudtakhir saya..

p/s:mudtakhir ni de ke dlm bahasa melayu ek..?


bukan saya x sayang dia
bukan saya x paham dia
saya cuma penat..
saya lelah..
n bila saya penat..saya tertekan..
bila saya tertekan..saya kecewa...

uik..de connection ke..hik2..


biar la dia nk kata apa..
nak kata saya dh berubah ker..
nak kata saya dh de org len ke..
nak kata saya dh x syg dia ke..
sila..sila..


saya dh puas tunjuk saya syg dia..
sekarang saya nk tengok..
sape syg sape..


bila saya kata saya nak take a break..
saya memang maksudkan take a break..

n sekarang..saya memang nak duduk diam2 jer..
sebab saya lelah sangat...........

No comments: