Sunday, May 3, 2009

midsem fever

1st day of uts (ujian tengah semester)...


date : 4th may 2009
venue : ruangan 505
subject : fisiologi 1 9.15-10.15 am
ilmu sosial dasar 10.30 am-ntah x pasan..
situation :
-pembahagian paper yg terhapa-hapa sedikit.ada line yg dapat,ada jgk yg blom dpt
- ada 3 diferrent papers from 3 diferrent lecturers.
1.paper dr. latifa - ginjal :boleh la..
2.paper dr.amien thohari- suhu tubuh & cairan tubuh : seperti biasa..sgt dikenali sebagai killer paper sebab jwpn yg diberi tersgt la mengelirukan..
3.paper dr.heryati : pencernaan.paper yg aku bajet xyah baca detail2.lalu menyebabkan daku agak terkantoi di situ..
fakta yg membuat aku berfikir
..
-waktu pembagian paper yg x secara merata 2,ada sorg makcik akademis ni leh kluarkan idea x bernas dia.."doc,mulain aja bagi yang udah dapat paper.nanti gak cukup waktunya"..
spontan aku tercakap : "apa bangang nye punya makcik ni.sian ar org yg xdpt lg.."
-naseb baek doc yg jga exam arini bijak2..setiap org xleh mula selagi sumer x dpt paper..
...di citu jelas terlihat perbezaan pemikiran seorang doktor & seorang makcik akademis...
perbedaan org berfikir n berckp & org yg berckp pas2 bru berfikir..
hee..~~

exam ISD:
waktu aku menggoreng sampai hangus tinggal serbuk..
..sebabnyer notes ISD aku bru baca sejam sebelum kuar dari umah..
..mintak2 x de owg penah repeat paper ISD..

No comments: