Saturday, May 2, 2009

momokcayunkchor

penglipur lara di kala duka
saya panggil dia penglipur lara sebab..
dia suka menyanyi..band dia nama 7 customs..
dia bkn vokalis tp lead guitar..
tyme kitorg pkai maxis sma2 dlu..dia selalu record suara dia nyanyi then send voice sms kt saya..
sekrng dia masih pkai maxis tp saya pkai XL
..bila tyme bergayut,dia slalu nyanyi smbil petik gitar tuk saya..pilih je lgu apa nk dgr...
saya plg ske dgr dia nyanyi lagu CINTA GILA dr grey sky morning..
best sgt..rasa tenang sgt...
saya panggil dia penglipur lara di kala duka sebab..
saya xpenah meluahkan rasa sedih saya pada mak @ abah saya
nak ucap MAAF pon saya malu..
apa lagi nk tepon mak n nangis2..
tp semlm tetiba saya rasa nk call mak n menangis..
lantak la mak nk kata apa..
tp elok je dgr suara mak..
saya jd segan blik..
saya sedih tp saya xleh nangis dengan mak..
saya malu..
so,saya tahan jer..wlapon suara saya thn nangis dh cm berok..
lepas je mak letak call..saya tros tepon dia ni..
elok je saya nangis kt dia..
lancar je..xde rasa segan2...
dia pon layan je saya nangis..
sbb 2 di kala duka saya cari dia..

No comments: