Friday, June 12, 2009

dugem-dugem..hehh~

GERAMMMMMMMM...!!
HAHAHAHAHAHHAHA..!!!!
.
.
1st aku geram kat cter Ketika Cinta Bertasbih..
2ndly aku nak gelak pasal cter Drag Me To Hell
.
.
1. Ketika Cinta Bertasbih..
cter dah lama dinantikan terutama bdk2 umah aku..
..cter ni dari adaptasi novel..n filem pertama dari Author yg sama adalah ayat-ayat cinta..
disebabkan 1st filem pon cam dh tangkap masyuk..aku pon semangat la jgk nk p tgk..
bagi yang tgh nk mencari calon bini @ suami..atau pon belom lagi nak cari n maybe dah pon de calon tp x kawen2 lagi..i suggest u tgk la cter ni..AHAX!
Cinta Islamic..Bukan cinta Cosmetic..
tanpa melihat rupa @ gambar..keAdaan seorang perempuan dah mampu buat si pemuda gundah gulana..


aii...bila tgk cter2 mcm ni..ada la gelung atas kepala japp..
abish cter..macam 2 jgk..hanyut tah ke mana..
tapi yang wat aku geram ase cam nak bakar panggung ni..tetibe..kat-kat nk klimax jer...
"to be continue.."
KETIKA CINTA BERTASBIH 2..
cehhhhhhhhhhh............
elok2 lak de No.2..masa mula2 tayang xde lak nk tulis kt tajuk 2 Bila Cinta Bertasbih 1...
sabau-sabau..naseb bek tyme 2 mud dak2 al-azhar de lagik..=)



2.Drag Me To Hell..
1st aku syukur x tgk cter ni tyme midnite..naseb bek leh tukar tyme ngan bila cinta bertasbih..
nak kata cter ni takot sgt..asenye byk lg yg seram..tapi kenapa semalam bukan men lagi aku dok menjerit sakan dalam panggung..
umm..ni mesti sebab de geng kaki jerit kt tepi aku nih..hehehhe
dgn sound effect yg xleh blah..panggung memang xde volume controller erk?
cter baru je masuk 2-3 babak..dada aku dh sakit dah..
Nenek Ganush..nenek ganush..*geleng-geleng kepala..
kamu nih memang ganah bebenor..dah xde gigi 2 xusah le duk men gigit-gigit dagu orang..=/

No comments: