Friday, June 12, 2009

bila pindah umah baru..saya memang suke..
suke sebab dah xyah duk umah avi..
suke sebab line internet mesti best gler pasni..
suke sebab leh balik lewat2 tanpa perlu dgr avi ugut2 nak kasik taw kedutaan..
suke sebab xyah ngadap muka bibik yang bermuka-muka..
waktu 2-3 ari pindah..
kena suke sebab baru lagi..mesti x adapt lagi..karang ok la 2..
kena suke sebab skunk xde katil n almari lagi..karang beli ok la..
kena suke sebab skunk x de kipas lagi..karang beli mesti ok..
dah seminggu lebih..
nape saya dah start xske umah baru..
xske sebab jauh..
xske sebab kena basuh baju sendiri..
xske sebab bilik saya cam taek...kechik n kalau kentut pon org luar leh dgr jelas..
xske sebab walau dh pasang ubat nyamuk pon badan saya still kena gigit nyamuk..
orang mesti kata aku cam lebey2 bila tensyen sangat pasal nyamuk nih..
sebab org xase ape yg aku kena..
bagi la aku tdo ngan ape skali pon asal bkn dgn nyamuk..
kalau kt umah..mak je yg paling paham..
mak je yg akan susah payah make sure keliling aku penoh ngan ubat nyamuk..
sebab mak je yg taw mcmana kesan nyamuk 2 kt diri aku..
pasai nyamuk jer..
gara -gara nyamuk jer..
dah wat aku menangis malam nih..

1 comment:

Najwa Sofwani said...

ello momoc..hehehe
jom tukar2 link..