Thursday, July 9, 2009

MJ

mj--mj--mj--
kat mana2 pon org sebuk ckp pasal mj.dlm blog.magazine.sumer cerita ttg mj..
sapa mj?
seingat & setaw aku..
MJ-seorang black yg mentransformedkn dirinya sebagai white..
-seorang yg gaya tarian dia, sebenarnya sensual sbb selalu nk pegang tuttt..tapi xpenah plak aku rasa ada sexual attraction pada dia..


owg bilang dia lagenda.dia King of Pop & never being replaced..
kegilaan & kemahsyuran dikatakan menyamai Raja rock & roll,Elvis..(xlyn ngat elvis ni)
meninggal dlm usia 50thn di rumah sewanya..
rumah sewa..bkn di neverland..
aku xde la sgt follow mJ ni sejak dia cm jtuh bankrupt tp pe yg aku nmpk..
bila seseorang 2 dh meninggal..baru org nk angkat2 dia..
tyme dia susah2 dlu..xde lak aku dgr selebriti yg kaya-raya mau tlg dia byr utang neverland dia 2 kan..
kt malaysia ni pon lbry kurang je..
P.Ramlee dpt Tan sri..lepas dia dh xda..
N dgr cter Sudirman pon bakal dpt gelaran..eh..ke dh dpt..tp apa gunanya..
waktu dia hidup owg pndang lekeh..dh pergi bru nk diagung2kan..(aii..emo semcm lak)
last memory aku pasal Mj adalah waktu aku kecik2 dlu..
masa 2 xde lg zaman DVd,VCd ni..yg de tape video yg besor gedabak 2..
2 dh dikira maju la 2..
aku ingt,abah ada 1 video Mj ni..kt dlm 2 ada byk lagu best2..siap leh karaoke lagi..
tp aku xlyn(wlpon aku selalu sgt,nmpk ja line clear tros pasang mic) sbb aku xpndai ckp omputih lg tyme 2..
so aku lyn video clip dia je..sumer best2..



paling melekat dlm kepala adalah lagu..
Black Or white..ske sgt aihh lagu ni sebab videoclip dia de men tukar2 kepala.and kejap dia de kt afrika.kejap dia dh kt india.hhuhu.bagi aku dh cukup canggih 2..
satu lg lagu dia yg aku ske..DO you Remember the Time.. skee lagu ni sbb videoclip dia pasai firaun..Mj ni cuba nk flirt2 ngan Queen firaun ni..tp dia terar sbb puishhh~dia ilang dlam timbunan pasir dlm sekelip mata..
dlam suka2 lgu Mj ni..ada jgk yg aku xske.aku pling xleh lyn lagu ni..depa duk pnggil 'Earth Song'..ala..yg kt afrika 2..dia tunjuk pasai kemusnahan alam sekitar.kt last2..videoclip 2 dia men reverse2...aiishh..xske.xtaw sbb pe.maybe sbb aku tkot kot tgk tmpat 2 panas.terbakar.terbakar.cm kt neraka.ahax..
kalau skunk owg duk lyn lagu u are not alone..aku duk lyn 3 lagu ni..termasuk la yg aku xwape gemar 2..n diakui..ko memang best la Mj.semoga kau dicucuri rahmatNya~

p/s : aku pon tak paham.bila aku search pic michael jackson..Jasper aku ni plak yg kluar ..dia de sedara mara ke ngan Mj ni?sape2 taw roger2 la aku yerk..walau pe pon..jasper..i'm melting bcos of u la..edward pon kalah dgn u..=b




No comments: