Tuesday, July 21, 2009

omong2 kosong

ini dh msuk entry ke-3 yg dikarang tp tak di publish..
2 blog tentang kawan..
aku rasa,aku ni ada masalah keturunan.

kalau tgk abah,dia yg selalu pegi melawat adik2 & sedara mara dia.pegi bertanya khabar.sedangkan mereka, umah abah pon diorg tak pasti.aku marah.kalau org wat xtaw kt kita,buat apa kita nk amik tau pasal mereka.abah marah balik.kalau semua org mcm 2,pecah belah la.tak ada yg nk satukan kita.

aku mula paham.

tapi aku tetap rasa,aku dpt penyakit keturunan.penyakit kita mencari org.bkn org mencari kita.aku cuba tak nak jd org yg mencari tapi akhirnya jadi renggang n mungkin putus hubungan.mau dihormati perlu menghormati.mau dihargai harus menghargai.salah akukah yg tak taw nk menghargai kawan-kawan?




KAMPUS UPNM & MTD TUTUP!

gara2 virus H1n1..60 students disah +ve..

syukur Eddi xkena.
yeayy..Eddi cuti seminggu.sempat jumpa dia kt umah.
start dia masuk MTD,kami dh jrang jumpa.cuti xsama.tmbh2 bila aku dh smpai jakarta.



lambatnya 25hb..
dokumen pon xsiap lg..ptg 24hb mungkin baru siap..
dh ada rakaman cctv tentang pengebom 2 hotel kt jakart baru nih..
tau sgt security sini cuai..kata je ketat..
tapi semlm aku masih boleh keluar pegi beli tshirt tuk sedara mara kt malaysia..
xpe..janji jgn pegi tmpt yg ada tourist attraction..tmbh2 org "bule"
(bule = mat salleh dlm bhasa Indonesia)
smpai airport nnti,kak ja mai amik.msti abg rudy ada skali.sapa nk jaga amin ngan alif..msti alif comey mcm abg dia.tak.amin ensem bkn come.wlpon dia bru 4 thn.kot..amin mcm mak dia.pemalu.xmow ngan org.hope alif mcm abg rudy.senang sket nk kacau.kacau amin satgi dia takot.xbest.xbest..
aishh..lambatnya 25hb...










No comments: