Friday, December 11, 2009

NOBODY IS PERFECT AND I'M NOBODY.

"MEN ARE SUCK OR ARE THEY JUST STUPID TO PICK THE HINTS?"

saya tahu ayat 2 ayat argumentative.bak kata English teacher ,kita tak boleh tulis satu ayat argumentative dalam any essay sebab orang lain mungkin mempunyai pandangan yang berlainan.fuh!penat saya tulis penerangan nih.

cinta lelaki dari mata turun ke hati.

sebab 2 lelaki suka tengok pompuan lawa.nak cari awek pon,nak yang lawa2 jer...(so jgn salahkan pompuan suka mekap pakai eye-shadow tebal + kanta lengkap kaler warna warni nowadays)

cinta perempuan dari telinga turun ke hati.

sebab 2 kebanyakkan perempuan tak kisah pakwa muka pecah longkang macam mana pon.asalkan si pakwe 2 seorang yang sweet-talker.sebab 2 jugak,perempuan hari2 nak kekasih ucap sayang.i luv U setiap hari.

tapi,sekarang yang saya nak argue ni.Kenapa lelaki lambat sangat nak pick up the hints dan perempuan terpaksa terangkan baru nak paham.tak boleh ke lelaki guna akal mereka yang di-claimed ada 9 itu,untuk mengetahu apa pihak perempuan nak?

saya bukan jenis yang "awak.saya sakit.teruk sangat.tak larat jalan.bla.bla.bla".baru dia tau,yang saya perlukan dia untuk bantu saya atau sekurang-kurangnya tenangkan hati.kalau dah telepon dengar suara macam tak bermaya 2,sakit la.takkan saya nak letak status di YM " sakit teruk" baru dia nak datang tergopoh gapah bertanya khabar kan?

saya pon bukan jenis yang "awak teruk.saya merajuk.baik pujuk b4 saya cari lain".kalau dah sehari suntuk tak call,tak mesej.call pon tak mow angkat.kira merajuk la 2.tak payah la tanya-tanya lagi.."ayang kenapa tak angkat call.bz ek?"..of course SAYA JAWAB BUSYYY!!

kadang-kadang ,bila nak merajuk pon boleh jadi separuh jalan sebab bila fikir2 balik,macam rugi sebab hint 2 jarang2 nak sampai.
makan dalam taw..


p/s : entry ini tiada kaitan dengan sesiapa yag hidup melainkan diri sendiri dan yang dah meninggal..wassalam~~

2 comments:

anisizatyA.J said...

firstly ur layout is cute! hehe..and trueee pmpuan salunye mmg x kesah psl muke kan..haish kenapa la laki lampi sgt

momoc said...

yeah.haha..thanx..