Sunday, December 13, 2009

PAPADOM BEST & SEDAP

cerita ni keluar tahun 2008..ada tulis kat poster 2..
5 minit yang lepas baru habis tengok.
and now saya confused..kita berada di abad mana ek?
sekarang tahun 2008 ke 2009?
lepas dah check tarikh kedatangan di BUku P.A..
confirmed!
sekarang tahun 2009!
so saya sebenarnya dah ketinggalan setahun tengok cerita ni.
(tapi rasa mcm baru heboh jer..ke skunk 2008 ek?confused balik..)

disebabkan jarang balik Malaysia..and memang hometown saya tak ada panggung wayang pon..
SIYESLY JANGAN GELAK!!KELANTAN MEMANG TAKDE PANGGUNG WAYANG!
they used to tapi dah tutup sebab Tok Guru takmow org buat maksiat dalam panggung..
see..ada relevantnya.
tapi kesian kan orang macam saya ke, adik2 saya ke,mak abah saya yang kaki tengok wayang waktu muda-muda dulu ke(so abah jangan marah kakak kaki kuar tgk wayang.it's in the gene okay abah..?)..dah tak boleh nak buang mengisi masa kami pergi menonton cerita2 best contohnya mcm cerita di atas..

baik.kembali kepada topik asal.
sebab tak de panggung & tak sempat nak naik midvalley or mines or alamanda or berjaya times square or paling koman terminal 1 seremban and jaya jusco 2 seremban (pss: saya orang pulau.tak penah pegi pavillion) untuk tengok movies best best,maka U-tube adalah sumber utama untuk kami meng'catch-up' mereka..

fakta dari hujah saya di atas saya nak konklusi kan kepada 3 points:

1) Kelantan memang tak ada cinema.so,takyah nk p cari kat mall -mall sana.

2)Terminal 1 Seremban does has cinema..(memang la sana tmpt boyan2 lepak.tapi ingat kodi sgt ker??)

3)PAPADOM IS HERE!!!IN YOUTUBE!someone dah uploadkn that movie(i guess) for people like us..masheh2..

now.saya sedang tunggu mereka yang baik hati.rajin.pemurah.prihatin. itu untuk mengupload flem Pisau Cukur pulak..


p/s: tengok citer Papadom di malam buta di Jakarta betul2 buat saya lapar rindu nak makan NASI KANDAR..

No comments: