Wednesday, December 16, 2009

saya itu.saya ini.

saya seorang yang panas baran.
mempunyai pandangan negatif pada orang.bak kata org putih,saya suka judge book by its cover.
seorang yang pendendam.
kalau tak suka,saya takkan sorok-sorok.dan the lucky person akan straight away boleh bajet yg dia tak disukai.
saya suka melawan.jangan senang-senang nak pijak kepala saya.


tapi sampai satu masa,perangai2 hudus kita boleh buat kita sendiri berfikir kembali.
patut ke buat mcm ni.patut ke buat mcm 2.
orang nampak saya keras.kaki melawan.tapi dalam hati,saya saja yg tahu..

tambah2 bila berdepan dgn keluarga sendiri..
saya tak pernah kuat untuk cakap "MAAF" pada ahli keluarga sendiri
TERIMA KASIH pon jarang-jarang..
bukan sebab saya ego tapi sebab saya sebak.


bila gaduh dgn kawan-kawan.
mereka ingat saya marah.tak peduli semua hal.
sedangkan sehari suntuk hidup saya tak keruan.
duduk berteleku dalam bilik.


bila gaduh dengan boyfren.
saya tak suka dia conquered keadaan..
sebab saya taknak dia tau yg saya takboleh hidup tanpa dia..

No comments: