Monday, January 18, 2010

rambling.jgn baca.

tinggal 1 minggu saja untuk final.dan saya belom pegang mana-mana buku kecuali muka buku.since saya tak ada katil dan tak ada kerusi di meja studi.hari-hari banyak dihabiskan di atas tilam yg propotionnya dah pon lari.itulah badan berat sangat sampai tebal tilam pon dah tak sama rata.di ujung kaki dan kepala tebal.ditengah-tengah nipis..(^___^").

the magnesium tablets seem didnt work.or maybe salah sendirik yang xpernah istiqamah nak jaga kesihatan diri.atau terlalu banyak baring dan berehat samapi ada blood clot di kaki.cewah.macam duduk dalam flight nak pergi los angeles.maka counter pain jugak yang dicari.cepat.panas.puas hati.sakit hilang.

lately hobi saya adalah membuka rakan-rakan di facebook dan mengadd org-org di friendlist mereka.saya mahukan distraction dan sebab kebelakangan ni facebook saya macam unresponsive.mana tak responsive kalau keja asyik tekan news feed,status update,photo.then tekan balik home.tekan balik profile.kot-kot ada perubahan.tak banyak.maka saya fikir,makin ramai kawan.makin tinggi possibilities orang nak mengupdate status.maka,makin active la pergerakan mukabuku saya.sigh.pathetic kan bunyik?saya tahu~

saya betol-betol rasa saya kena jumpa doktor perubatan satu masa nanti.masalah kaki lenguh ni dah berlarutan lama sangat.nak kata cramp.tak sampai level cramp lagi.kadang-kadang lebih baik cramp sebab sekali cramp memang sakit seminggu tapi hati rasa macam puas sebab lepas.ini tidak.rasa tergantung-gantung.mana syiok~

and now.the counter pain also didnt work.tido kaki tergantung di tempat tinggi juga tak beri kesan.akhir sekali saya ambil keputusan telan 2 biji paracetamol.hopely rasa sakit itu hilang..='(

yeah.betol2 rambling je kan?sapa suruh baca tadi..=p

No comments: