Sunday, January 10, 2010

SUMER NAK YG SANTEK.HABIS YG HUDUS TAK KAWEN2 LA?

siapa kata perempuan tak suka skodeng perempuan lain?
tambah2 kalau perempuan 2 cantik.
kadang2 sampai rasa berbulu pon ada.

dalam satu hari saya lebih byk stalked gambar perempuan berbanding lelaki.
tapi tak bermaksud yang saya suka perempuan.
kami tengok warna lipstik dia.
kami tengok kulit.
kami tengok baju dia pakai.

and kenapa saya sebut kami.kami.kami.
bukan saya.saya.saya.
sebab saya yakin bukan saya saja yg buat mcm 2.
hiks~

cuba tengok gambar2 kat bawah ni.
cantik2 kan.

kenapa harus letak yg sexy2 je?
yg pakai tudung tak lawa ke?



sexy sgt nih.mengucap pjg mastura..=b


lagi...




sweet kan yg dapat piala ni..


and lagi..



saya nak kata yg ini yg paling santek..

tapi tahukah anda.mereka2 diatas ini bukan la wanita sejati.
tak percaya??
percaya lah.

so.nak jadi cantik mesti ada effort.yang banyak..


p/s : gambar2 dihantar menerusi email oleh seorang teman..
sumpah cantik gila.
saya yg perempuan sejati ni pon rasa sgt inferior.
..aishhh~~~

No comments: