Sunday, January 10, 2010

SELAMAT DATANG KE BELOG MIMI

sebab ada background dan image header yg baruk untuk blog saya jadik bersegamat membelog malam ini jugak!
oh ya..header 2 saya buat sendirik.comel kan.hakhakhak.gelak segan.sebab saya serius la.
belog ini nyaris2 nak jadi korban macam 3 belog saya yang lepas sebab hampir tak tahu yang belog bila revert ke classis template boleh kembalik jadi macam asal.cuma google di internet.patut la orang kafir panggil google is god.saya tak panggil ek!!walaupun saya sendirik tak nafikan yang google boleh cari apa saja kecuali gambar posisi Waters untuk radiologi sinus paranasal.sumpah susah gila nak cari dan akhirnya saya end up dengan tak memasukkan apa-apa gambar dalam tugasan radiologi 2.

saya menang.chor kalah.sebab dia kata Hujan lagi best dari Aizat.saya kata aizat lagi best.dan akhirnya berjaya jugak saya send sms "HAHAHA.SEE??" pada chor.




aizat waktu yg ala ala memang macam loser.


esok definitely akan bukak webpage tv3 tgk balik ajl tadi.sumer org nk msk webpage tb3 sampai nak load page pon tak mampu.apa diorang takde tibi ke?kasik la org jakarta tgk on9.korang tgk je la kt tibi.takpon pegi bukit jalil tgk live.speaking of live.echah mesti ada kat bukit jalil tadi kan.tapi i bet u xpuas sbb TENGOK KAT TIBI MEMANG LAGI BEST except bila ada commercial breaks.commercial breaks kt tv3 sgt lama sampai anda sendiri akan wondering yang anda mononton sebuah cerita yang diselit dgn iklan atau iklan yang diselitkan dgn cerita??..(~_~")

bak kata belog cik yuyul,enough talking rubbish.
mari kita pegi belajar supaya kita dapat lepas exam dengan warna terbang 2 minggu lagi.
lepas itu kita pergi tanah abang beli baju raya untuk mak abah.
lepas 2 kita naik kapal terbang balik malaysia.
yeay.

aizat-waktu dah kewl~

No comments: