Sunday, February 14, 2010

chor @ kelantan

dah almost seminggu balik rumah.baru today on9.umah xde internet.nak buat cmno kan?astro xde.tv xde.peti ais xde.kerusi rotan xde.karpet takde.hahaha.melampau la 2.

2 hari sampai rumah.chor pon smpai kelantan.plan nk turun ipoh pon xjadi la.adoii..sowi ye cik zaffeera yg cun itu.kalau ada rezeki saya turun ipoh yerk.tapi setakat ni.baru ada plan nk turun kedah.melawat tok yang surang sihat.

so apa yg saya buat dengan chor di kelantan?
sebab saya sendiri pon kurang mahir dgn negeri sendiri.saya cuma bawa dia pergi kota bharu saja.
jalan macam hape jammed.menjadi la kot slogan 1 malaysia.satu malaysia balik cuti sempena raya cina.sambut ke tak sambut belakang kira.sederet kedai abah,semua peniaga cina.so,balik kali ni,kawasan umah jadi lengang except jalan depan rumah la yg penuh dengan kereta lalu-lalang.

mana tak penuh,jalan nk pergi ketereh yg patut dalam 10 minit je boleh jadi sejam.

sebab chor dtg xbwk kereta,kereta abah la jadi mangsa.abah tukar bawak yamaha 125z dia saja.kereta kami punya,muahahha.tangki minyak selama duduk dgn abah tak penah lebey dari satu bar.sebab abah saya jenis sayang nk isi minyak kereta.dah agak2 nk tinggal seteguk 2 teguk,baru abah kalut nk cari petrol station.tensen~

bila keta dgn chor,jarum meter tank naik sampai separuh.muehehhe,lagi abah suka.pandai menantu amik hati.ngehngehngeh.kami jalan pusing kb,pergi Pantai cahaya bulan.pergi KBmall.konon chor nk tgk tmpat bekas accident baru nih.kb mall penoh dgn umat remaja.macam saya dulu2.baru 2-3 bulan abis sekolah.berduyun2 re-union kami buat.bila ingat balik,saya pon rasa nak tergelak.

esok malam chor nk balik.tapi before balik.saya nak follow chor pegi kenduri kawen junior dia.haha.ye.junior chor.

p/s : kan best chor keja kem desa je.ari2 leh g dating.muehehhe

muka chor yg penat melayan awek yg banyak mulut..
huh!sampai ati chor kata saya banyak mulut!!

3 comments:

eppoe said...

amboi~
sakan ko cuti!
tadi aku gi umah pakcik sedara aku..yg dekat depan kem desa tu..
hohoho

~zaf~ said...

xdtg ipoh ek?xpela..blom rezeki..ade rezeki nti kite jumpe k..hehe

onniye*occuke said...

byk mulut ngoti..hahaha