Monday, February 8, 2010

home sweet home

ohoh...saya dah selamat sampai.having a two hours flight in the morning with a grumble stomach wasn't a very good thing.yg paling buat saya rasa teruk,bila di kiri saya org malaysia.di belah kanan was indonesian.dua-dua adalah lelaki.saya expect the malaysian yg akan ramah-tamah menegur dan bersembang.tapi terbalik.yg indonesian puak yg baik.siap nak belanja2 lagi.naseb baik saya ni malu-malu tapir sikit,so saya order orange juice marigold saja.oh.oh.maybe sebab saya lupa nak switch system bahasa saya.so mereka ingat saya indonesia.tapi nevermind.sebab yg malaysian 2 busuk taw.bukan busuk mcm tak mandi tapi cuba kamu bayang,duduk 2 jam dlm flight sambil memegang botol budu yg terbuka....yes.bau dia macam budu.walaupon saya suka makan budu,tapi dont expect me to like budu-smell-people..(~__~').

muka saya muka orang yg suka join multilevel marketing ker????
cepat jawab!cepat jawab!
setakat ni,dah 2 org yg saya jumpa,berkobar-kobar mempromosi saya supaya join multilevel marketing.
waktu tengah tunggu erl pon,seorang pakcik boleh termasuk topik multilevel marketing dgn saya.bila erl sampai,saya cuba nak lari,tapi pakcik 2 awal2 lagi dah lambai-lambai suruh duduk depan dia.gigih pakcik ni!
satu cara saya nak lari ,jangan bagi no.telefon.bagi email saja yg belum tentu saya akan response..(^_^)

p/s : kerepek pisang bandung saya dah lepas ke ipoh..

No comments: