Thursday, February 4, 2010

final paper is coming

“By persistently remaining single a man converts himself into a permanent public temptation"

ayat kat atas ni takde kena mengena pon dengan apa yg saya nk cakap kat bawah ni.hehe..

esok adalah final paper for this sem.paper psikology.markah midsem exam for paper ni saya dapat separuh.separuh dari markah penuh.markah penuh adalah seratus.dah bagi 2 hint dah.taktau lagi berapa markah saya?50 la..50!50!huh!emo.tak failed lagi kan?failed mesti 29 kebawah..tapi lecturer 2 isytihar saya FAILED!FAILED!FAILED!FAILED!huh!keji kan?emo lagi.ingat nk tulis sampai 200x.sebab bila seseorang manusia menyebut sesuatu sebyk 200x nescaya dia akn ingat perkara 2 selamanya..tapi xpayah la korang nk hafal yg momok failed paper psikology midsem 3 tahun 2008 di jakarta pulak kan..

sebab dah failed waktu midsem,tolak campur dengan markah tuk tugasan 7 sebagainya,untuk dapat sekurang-kurang 78 markah (grade A) saya perlu dapatkan markah 97.5 untuk paper esok!!
selalu-selalu,bila dah sampai paper last org buat cincai-cincai je.tapi saya kena buat paper esok sebagai paper terbaik abad ini!!kena hafal baik2 nama tokoh2 yang bagi ayat2 psiko yang panjang berjela.weiiyy.orang sihat pon boleh jadi psiko macam korang taw!

poin sebenar nak tulis entry ini adalah nak kutuk lecturer psikom sebenarnya.tapi smapai perenggan 3 pon xde lagi part nk kutuk dia except for the part yang saya kata dia keji 2.saya yakin,lecturer saya 2 pon tak mampu nak hafal nama2 tokoh 2.tapi kenapa dia buat soalan mesti nak tanya2 nama tokoh!sebut nama tokoh.paper dasar manajemen pon macam 2 jugak.nk jugak msukkan nama tokoh.nak jugak.nak jugak.emo.emo.emo.emo.

naseb baik esok dh last.apa nak jadi.jadi la lepas 2.tamat saja exam.suma info,maklumat dalam notes semua akan keluar ikut lubang telinga...

No comments: