Monday, February 1, 2010

no offence

satu saya sangat perasan tentang diri saya.saya akan mula loya dengan orang bila orang itu mula perasan.yes perasan.bukan macam saya perasan tentang keadaan diri saya diawal cerita.ini perasan lain.paham ke tak nih.syok sendiri?hah tau tak?adoi..baru berazam takmow buat entry yg offensive.hehe

ianya ibarat satu suis turn-off saya pada orang tersebut.sserius.ibarat lagi macam bila orang cantik terhegeh-hegeh datang tanya,"oh.I cantik tak u..".the second dia tanya macam 2,believe me.U dah tak cantik lagi.lagipon,cantik ni subjektif.(ceh ayat scheme).ada org yg rasa bila bermekap 'ibarat kata kawan saya' ala-ala tebal macam dictionary baru dia rasa cantik.and ada yang rasa effortless beauty 2 lagi cantik.natural.siapa yang taknak mengaku yg dia suka natural.mesti la nak kata,suka natural.ye tak?heh~offensive lagi..

p/s : amcam.ada offensive sampai tahap aduka taruna tak?heh~lol

No comments: