Sunday, March 28, 2010

i was supporting the earth hour by sitting still in front of the laptop and watched dvd in order to forbid myself from using the toilet to avoid usage of light.

3 days in a row saya rasa tido saya langsung tak cukup.pergi kelas prostho,tapi jadi kelas bertahlil.lailahailallah.lailahailallah...nak kata syaiton duduk bergayut kat kelopak mata,maca- macam ayat suci dan segala macam surah muqaddam dah keluar.mata tetap macam 2.orang lain lex je 4 masa straight.diowang ni langsung tak ingat Tuhan.masyallah......

so,arini hari ahad.saya bertekad,selagi tak dengar azan zohor saya tak akan bangun.alhamdulillah,dgr jugak azan zohor.tapi mana pergi azan subuh?xdengar pon.takkan Earth hour tak abis lagi smpai kul 5.00 pagi?
sebut pasal earth hour,tahun ni saya isytiharkan tak ikut.sebab saya rasa umah saya dalam bahaya kalau tutup lampu.ala takpe,satu rumah jer pon kan.teheehe~

semalam waktu earth hour,saya tengok cerita Private Valentine.sampai ke pagi saya mimpikan askar lelaki dalam 2.hahaha.abg chor langsung xnmpak dah.saya tak pernah failed untuk jatuh cinta pada lelaki yg ada nice teeth n nice smile n wearing a uniform..err..tapi sumpah,saya tak pernah ada wild imagination dgn org yg pakai uniform...siyesly.

.dia hensem,mata dia dalam.renungan dia sexy.dia tinggi.dia sasa.hahaha..damn!!saya still teringat lelaki itu walaupon saya tahu dia tak wujud di dunia realiti.n maybe kalau dia tak bawak watak army macam cerita itu pon,saya takkan jatuh angau macam ni sekali.how pathetic i am..


kursus pra perkahwinan?siapa dah pernah pergi?saya belom.lusa nk kawen,arini baru saya pergi.kenapa nama dia kena ada PRA?lepas kawen still kena pergi kursus ke?dan nama dia pon akan tukar jadi kursus post perkahwinan?


oh 2 hari lepas,saya nampak 3 bijik ferrari di sini?merah,hitam dan kuning.sampai malam 2,saya termimpi yg ada F1 racing di sini.how cool is that?F1 di jakarta.haha..tak relevant langsung.orang yg beli 2 pon tak relevant.macam mana dia nak harungi waktu2 sesak disini?nak buat drift apa lagi..


p/s : simple thing can make us angry.to control it,is not a simple thing either.but if we manage to control it,we know it is a big thing.

2 comments:

onniye*occuke said...

mu bli so ferrari wak kelik mok..hehehe

momoc said...

ferrari replika mau?hahhaha