Thursday, April 8, 2010

FOOD FOR THE SOUL

akhirnya kartun avatar the legend of Aang The last airbender difilemkan jugak..
saya dah sedikit keciwa waktu dpt taw avatar yg lalu xde kena mengena lngsung dgn avatar Aang nih..
naseb baik cter avatar blue 2 pon best jugak..
wlaupon ada yg x sukakannye..
saya suka.berjuta2 org suka.
wut make U thinK yg cter 2 x best?
muahaha..emo plak..
bluekkk!!

this movie is coming this summer.
wah.xsabar nak tunggu summer..
muahaha..
padahal sini 365 hari summer.
.almost la..hari hujan xyah kira la..



wuts make me more excited..?
sudah tentu sebab nama M.Night Shyamalan 2..
sape yang tak suka The sixth sense????
well maybe the village quite tak best sgt..
tapi saya expecting yg this film akan jadi best..
tak best pon xpe..
sbb saya suka Aang!!


p/s: bila pirates of carribean nk kluar nih...

1 comment:

onniye*occuke said...

Aang pkwe aku mok..mu amik hok lain deh..hahhaa