Wednesday, September 9, 2009

wanita tercantik di INdonesia

theme untuk hari ini punya entry adalah membebel panjang tanpa tujuan.

1.sebab aku telah diberi 'cuti' oleh TUhan.maka,aku hanya perlu kunci satu saja alarm clock untuk bangun pegi kelas.bila cuti dh habis,aku kena set sekurang-kurangya 2 alarm clock.satu untuk bangun Suboh.dua-untuk bangun pergi kelas.kalau nak tunggu bangun sendiri,itu kena tunggu pakcik masjid sebelah laung azan Zuhur.

2.konon-konon hari ini nak bangun awal 15 minit dari waktu sepatutnya bangun.tapi alih-alih,terlajak 10 minit dari waktu bangun.nasib baik aku bukan jenis yang 'wajib' iron baju walaupon cuma t-shirt.

3.kelas mula 8.30 am tapi 8.35 am aku masih di depan cermin bersolek.kalau lah dunia ni xpernah ada cermin.mesti sumer org tak kisah sebab tak pernah tengok rupa sendiri.perjalanan ke kelas kalau berjalan kaki ambil masa lebih kurang 10 minit.nak cepat kena naik beca.tapi yang masalah dgn beca nih.kalau kita beria nak naik dia,dia buat keras pedal je x muncul2.bila kita xnak naik.berduyun-duyun yang lalu.jin kapit sunggoh~

4.dan seperti biasa lah.beca memang tak muncul2.so jalan kaki dengan selipar yang nak hampir putus.kalau puasa,memang dah kurus puasa.baru nak masuk pukul 9.kalau dh nak masuk waktu berbukak,korang bayangkanlah tinggal banyak mana lagi pahala puasa aku 2..

5.naseb punya baik hari ini,aku melangkah masuk ke kelas seiring sejalan dengan Lecturer Oral Biologi.xde la jalan saing2.mesti la dia kat depan.aku kat belakang.bodoh betol.Doc 2 paham betol je ada sorang anak murid dia kaki lambat.

6.kelas yang sepatutnya amik masa 1 jam 40 minit dah jadi 15 minit sahaja.kawan-kawan~??belajar oral bilogi-perkembangan dan pertumbuhan awal kranio fasial cuma makan masa 15 minit??and then,the next class pulak pada jam 1.00 tengahari~~naseb baik lagi itu kelas radiology.kalau Filsafat moral ke kewarganegaraan ke konpem kelas kosong.

7.ok.plan nak naik beca untuk balik.bodoh~sapa suruh kau plan??kan dah xde lagi..xpe pakcik-pakcik beca sekalian.2 hari saya boikot naik beca pakcik-pakcik.huh!

8.balik rumah bukak paper..umm..baca berita online org pggil baca paper jgk ke?~~
kolum pertama aku bukak adalah negara.apa korang ingat aku bukak hiburan dulu ke???
lepas negara, kolum dunia.last sekali baru hiburan.tapi kolum yg last sekali 2 ambil masa lagi lama la dari yg pertama & kedua.ahahahhaha~

9.berita hiburan-Aizat kena kahwin umur 30.syarat ayah~apa kaitan dgn aku lak ni~

10.bukak facebook.asal load lambat sgt hah si farmville nih???org lain dh siap harvest beribu2 dh.aku nk register pon belom mampu lagi..

bebelan ckup smpai 10.kalau masuk 11 dia dh tak afdal lagi.
~dah cukup.jgn tanya mana aku dpt fatwa ni~

No comments: